نویسنده = %D8%A2%D9%85%D9%86%D9%87 %D8%AE%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%B1
بخش بندی و پیش‌بینی رفتار مشتریان براساس مدل RFM بهبودیافته (LRFMSP)

دوره 8، شماره 2، تیر 1402، صفحه 123-148

آمنه خدیور؛ سهیلا مهمان نوازان


مدل‌سازی و پیش‌بینی قصد خرید تلفن همراه کاربران توییتر بر مبنای تحلیل احساسات

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 91-112

مینا نوروزی؛ آمنه خدیور؛ فاطمه عباسی


ارزیابی بلوغ مدیریت دانش در سیصد شرکت برتر ایرانی

دوره 1، شماره 3، مهر 1395، صفحه 23-42

آمنه خدیور؛ فاطمه عباسی